Plekjes op de bladeren van aardbei
Weet iemand welke beestje deze witte plekjes veroorzaakt en hoe bestrijd ik dit. Denk soort van larve..?
Weet iemand welke beestje deze witte plekjes veroorzaakt en hoe bestrijd ik dit. Denk soort van larve..?
Bij in wandeling in de Treek te Leusden kwamen wij deze kevers tegen.. weet iemand wat voor soort kever?
Bij ons aan de gevel zitten altijd mussen, met hun snafel de voegen van het metselwerk weg te peuteren. Waarom doen ze dat?
Eind april zagen we in een klein bos in Belgie, vlak over de grens vanuit zuid-Limburg, deze vogel.Er was een mooie riedel, gevolgd door een bijzondere trilling van de staart. Dat herhaalde zich enkele keren . Deze vogel was zeker niet schuw. Maar wat is het ?
Wie weet welke nachtvlinder dit kan zijn? Omdat de vleugels niet volledig uit zijn lukt het mij niet om een goed beeld te krijgen. Bij voorbaat dank voor een reactie.
Hoi.Op de camping in Drenthe waren gisterochtend honderden van deze kevertjes vliegend boven het grasveld. Na de meikever invasie van afgelopen dagen nu dus een nieuwe soort. Deze zijn maar maximaal 9mm. Iemand een idee? Het zal jeanette wel weer zijn met het juiste antwoord. Ik probeer vaak deze te...
Welke vogel is dit ? Half mei gezien in de Biesbosch
Welke vogel is dit ? Half mei gezien in de Biesbosch
Dit beestje zat aan de onderkant van een blad van de monnikskap en is ca. 2 mm groot. Is het een soort bladluis?