Welk insect is dit?
Dit insect zat vandaag in de pluimhortensia.Wat is dit?
Waarom gaan zwaluwen in hoogstzelden situaties op de grond zitten ?Moe zullen ze zeker niet zijn ;-))
Is dit een copula azuurwaterjuffer? Gr. Henk.
het viel ons eerder al op dat moeder koolmees er zo verrommeld uitzag toen ze nog aan en af vloog naar het nestkastje. Gisterochtend vroeg zijn ze uitgevlogen. Nu zat ze net een van haar kindjes te voeren uit de pindakaaspot en nu zagen we echt pas goed hoe ze er van dichtbij uit ziet. Komt het door...
Op een schermbloem in de tuin zat dit vliegje (?)Weet iemand van het forum wat het is?
Aangetroffen in holle ruimte in de voet van een vitale eikenboom. Voor het eerst waargenomen in tientallen jaren observeren. Met welke schimmel, zwam, paddenstoel hebben we hier te maken? Locatie: bosgebied ten zuiden van Middelbeers (Brabant). Alvast dank voor reactie.
Ik zag een geheel witte vogel overvliegen. Ongeveer even groot als een visdief, maar met twee zwarte banden over zijn staart. Ik heb helaas geen foto kunnen maken. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Deze kikker vond ik deze week onder onze afval container. Is dit een gewone bruine kikker? Het waren er twee en wat jonge exemplaren.