Welke vogel?
Deze vogel heb ik gespot in Zuid-Frankrijk. Formaat van een merel maar waarschijnlijk iets groter. Weet iemand wat dit is?
Deze vogel heb ik gespot in Zuid-Frankrijk. Formaat van een merel maar waarschijnlijk iets groter. Weet iemand wat dit is?
Dit vlindertje had de grootte van het icarusblauwtje.
Vandaag op me werk tussen de snijbloemen vande lysianthus trok ik het folie eraf en zat deze spin ertussen. Hij leefde nog. Heb even een paar foto,s gemaakt met me telefoon. Weet niet welk soort het is.
Wie kan er antwoord geven. Bvd vr everdien
Een fraaie rups met een lengte van plm. 6 cm. Gezien in het Fochtelooërveen. Welke rups kan dit zijn?
Onbekende gal, voor mij. Heel pluizig, het lijkt wel een geel watje.Rechts onder zie ik een groen rupsje zou dat daar uit gekropen zijn?Welke gal zou dit zijn?
Wat is dit voor soort bloemetje? Staat tussen de mossen in mn tuin. Na jaren nog nooit gebloeid, en mn verrassing was groot toen ik vandaag een bloeiende plant zag.
Staat aan de rand van mn vijver. Half schaduw half zon. Groeit alleen op stenen.
jaren geleden kreeg ik van een achternicht een stukje van deze plant en sindsdien groeit ze traag maar wel mooi verder. Nooit zie ik deze plant ergens in de winkel, dus ik vraag me al heel lang af wat dit toch kan zijn.Wie weet hoe dit soort heet?
Dit kwam tevoorschijn uit een vogeldrinkbak. Een krioelend kluwen van aaltjes-achtige beestjes. Kon helaas niet het filmpje uploaden I emand enig idee wat het is/zijn?
Rand van een bosje Hoogezand vrij groot zoals een kleine vos zat op een honde keutel te eten vind hem prachtig om te zien nooit eerder gezien schijn blauw door jullie weten denk ik wel hoe die heet.
Groet
Geert