Wie weet wat dit is?
Gespot in mijn tuin vorige week met een beveiligingscamera. Heb een snapshot kunnen maken want het beestje vliegt erg snel. Vandaar dat de foto niet erg scherp is.
Gespot in mijn tuin vorige week met een beveiligingscamera. Heb een snapshot kunnen maken want het beestje vliegt erg snel. Vandaar dat de foto niet erg scherp is.
Is dit een bij?Kan het nergens vinden.
Ik twijfel tussen een soort luis, of een gaasvliegje?
Hallo, In ons nestkastje in de tuin is het koolmezen nest met eieren in de steek gelaten.... kan ik iets doen? of is er nog hoop op uitbroeden?
Volgens mij heb ik vanmiddag het vervellingshuidje van een roodpootschildwants [nimf] gevonden.Belangrijkste argumenten:donkerblauwe schouderpunten en geblokt connexivumIs dat juist?
Hij ziet er langer uit dan een kwikstaart, en een kwikstaart heeft ook een wit met zwarte kop.
gist eren gevonden in Gouda op de Groene Wal; herkenningssysteem waarneming.nl suggereert als eerste [50%] Entomophthora muscae. Dat lijkt me niet. Als tweede suggestie: Lynnnaemya spec. Lijkt mij beter.Misschien is Linnaemya tessellans een mogelijkheid?
Een groot pakket aan laagbloeiende gele bloemetjes in de Kale Duinen van het Drents-Friese Wold. Wie weet welk plantje dit is? Bij voorbaat dank voor een reactie.
De foto is helaas gekanteld.
Ik stuur nog een foto, in rust zittend of liggend..?