Welke bloem is dit
In alle boeken die ik heb, en met elke app lukt het me niet om deze bloem te benoemen. Ik krijg weliswaar veel namen, maar in geen van de gevallen klopt het blad dan.
In alle boeken die ik heb, en met elke app lukt het me niet om deze bloem te benoemen. Ik krijg weliswaar veel namen, maar in geen van de gevallen klopt het blad dan.
Ik kan deze soort nergens vinden. Helaas wat moeten inzoomen, maar deze soort is extreem schuw, dus dichterbij was niet mogelijk.
Ik dacht dat dit de bloem van de tabaksplant was, maar na googlen betwijfel ik dat toch. Wie weet wat dit is?De stelen zijn wit harig.
Is dit wat ik denk dat het is ?? Ik heb gezocht en hier kwam ik het dichtste bij.B.v.d. Vriendelijke groet, Natan
Weet iemand welke soort vogel mij hier vanuit het struikgewas aankijkt. De foto is gemaakt in het Kotterbos (Oostvaardersplassen). Is het een jong exemplaar?
In een kleine vijverbak trof ik een gele gelei aan waar een dag later een larfje uit kwam. Wie weet wat dit is?
wat is de naam van deze vlinder?
In onze tuin zat een bruine libel. Een stevig exemplaar. Op de site van de vlinderstichting kom ik er niet uit.
Nou hebben wij muizen in de tuin. Het is een geritsel van belang. Ze hebben (nog?) geen schade gemaakt, maar ik lees dat we ze zouden moeten (laten) bestrijden. We hebben een schone tuin (as in: er zwerft geen afval) maar wel veel plekken met bladeren enzo onder struiken en bomen.Wat te doen?...