Kunstwerk
Weet iemand welk diertje dit kunstwerk heeft gemaakt? Is een afgezaagde deel van de stam van een Es.
Weet iemand welk diertje dit kunstwerk heeft gemaakt? Is een afgezaagde deel van de stam van een Es.
Welke eend is dit? Ik dacht eerst aan een Hollandse kuifeend, maar die hebben een grotere kuif.Of is dit misschien een vrouwtje?
Weet iemand wat dit voor gaatjes zijn? In wilg, Jelsum, Friesland.
Ik heb deze cocon vandaag gevonden onder een paar beuken op een lage berghelling in Slovenië. Met een pincet heb ik er delen van een insect uitgehaald. De cocon is van binnen gemaakt van ik denk stukjes schapenwol, van buiten is het een stuk harder maar wel viltig. Ook hangt er een stevig draadje a...
Zojuist werd er gesproken over een hond die schapen zou hebben doodgebeten in Friesland. Klopt dit wel? BIJ12 heeft volgens mij alleen in het laboratorium gecontroleerd of het een 100% wolf is of niet. Daarmee kan niet worden beweerd dat het een huishond is lijkt mij. Het zou goed een hybride kunnen...
hoe heet dit struikje, staat al jaren in onze tuin, kan er geen naam bij vinden!
Bij het categoriseren van mijn vogelfoto's van afgelopen jaar kwam ik deze foto tegen.Volgens mij een kbv-tje. Maar welke ?foto van 11 augustus in de Weerribben in de buurt van het Woldlakebos.
Wat is de naam van dit mos/ korstmos? Het stond in een nat gebied tussen heide. Er stond niet zoveel, maar een klein groepje. Bvd.
M.vr. gr. Ans Bissels
Zijn dit Kieviten ?