Paringsdans?
Dit is een foto uit een vandaag gemaakte video in de vlindertuin van Artis Amsterdam. Het zijn waarschijnlijk 2 vlinders van dezelfde insektensoort.
Is dit een paringsdans of een toevallig spel. Op de video is het prachtige te zien.
Dit is een foto uit een vandaag gemaakte video in de vlindertuin van Artis Amsterdam. Het zijn waarschijnlijk 2 vlinders van dezelfde insektensoort.
Is dit een paringsdans of een toevallig spel. Op de video is het prachtige te zien.
wie weet hoe je definitief kroos uit een vijvertje kunt helen
Deze dikke spin zat voor in de tuin, wie weet zijn naam? Bij voorbaat hartelijke dank.Dina2014
Ik hoop dat jullie mij de naam van dit insect kunnen geven. Ik dacht zelf aan een langpootmug . Bij voorbaat hartelijke dank. gr. Dina2014
In mijn kledingtas op zolder vonden we bijgaande zaadjes, 6 à 7 mm groot. Weet iemand wat dit voor zaden zijn?
Dit beestje zat in de zon op het hout. Kan iemand mij vertellen wat zijn naam is?Bij voorbaat hartelijke dank. gr. Dina2014
Welke eendensoort is dit? de kop is als die van een wilde eend, maar de buik is niet grijs.
Vorige week zag in in Tienhoven, weer diverse ooievaars vliegen. Deze had ik sinds circa november, niet meer gezien. Nu vraag ik me af: zijn dit ooievaars die alweer terug zijn uit Afrika, of zouden het ooievaars zijn die de afgelopen maanden in minder ver gelegen gebieden hebben overwinterd: b.v. a...
Ik kwam kortgeleden tijdens een wandeling door de uiterwaarden bij oud Zevenaar een soort ronde bruine sponsachtige vrucht tegen. Hij had een doorsnede van ongeveer 15 cm . Als ik erop drukte kwam er een soort bruine stofwolk uit. ben erg benieuwd wat dit is