Herkenning skelet
Om welk dier gaat het bij bijgaande foto’s?
Om welk dier gaat het bij bijgaande foto’s?
In de duinen kroop bijgaand beestje in het rond.....
Vorige week zagen en hoorden mijn man en ik een kauw op het dak zitten klepperen met zijn snavel. Het geluid leek op dat van een ooievaar. Ik kan er niets over vinden op internet. Wie weet hierover meer te vertellen?
Ik heb kikkerdril in de vijver. Nu zitten er goudwinden in de vijver dus dril in het kinderbadje gedaan. Wanneer zou ik een paar kikkers in de vijver kunnen terug doen? Als de kikker pootjes heeft of als de kikker zelf uit het badje springt, maar dan is de vijver nog niet veilig. Vriendelijke groet...
De eenden/ganzen heb ik gezien vlakbij Heino. Er was wat natte weiland, een brede sloot en wat bos in de buurt. Alleen deze 2 zag ik en ze gaven een raar geluid. Weet iemand wat het is.
We zien dat een aantal mensen problemen hebben met het plaatsen van foto's. Lees vooral de onderstaande tips door want de meeste problemen worden hiermee opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je altijd mailen met ons via de Contact-pagina.1. Ik krijg een HTTP-error Er zijn verschillende pro...
is dit de larve van een (nacht)vlinder ?
We hebben in onze tuin 8 tot 9 soorten wilde orchideeën, waaronder de spinnen orchis. Bij betere bestudering lijken het 3 soorten. Twee de spinnen orchis en de vroege spinnen orchis herkennen we. De puntige orchis wijkt daarvan af. De spinnen orchissen worden uitgebreid beschreven en getekend in '...
Weet iemand wat dit is? Is het een mossoort, is het gele stekelkorstzwam ?Foto is genomen begin januari 2023 in het bos op een verrotte stam. Kon niet meer nagaan van welke boom.