Welk nachtvlindertje is dit?
Dit kleine vlindertje van plm. 1 cm zat op de vloer van mijn berging. Wie weet welk vlindertje dit is?
Dit kleine vlindertje van plm. 1 cm zat op de vloer van mijn berging. Wie weet welk vlindertje dit is?
Gisteren gevonden op Groene Wal in Gouda. Op bramenstruik. Daar heb ik al enkele keren gestreepte eikenblindwantsen gevonden. Ik vraag me af, of dit een vervellingshuidje van een nimf gestreepte eikenblindwants kan zijn. Op de één of andere manier doet de tekening me daaraan denken.Ik kan het natu...
Wat is dit voor diertje. Is het een vlo, een motje? Hij kan springen en zit in de klimop en dus op deuren en ook binnen. Hij is 5mm. Tilburgse achtertuin.
Hoe heet dit stoepplantje, lijkt op een viooltje, maar heeft andere blaadjes.
We waren bij het Zuidlaardermeer en zagen tegen de avondschemering een diertje van de ene naar de andere kant van een kanaal zwemmen. Bijgevoegd een foto. We komen er niet uit wat het is. Heeft iemand een idee? Was een klein bruin zoogdiertje, kleiner dan een volwassen bever.
Gistermorgen kwam ik bij de wandeling een pad tegen die zich aan het opwarmen was in de ochtendzon.
Deze pad had iets bijzonders op zijn rug; nu is mijn vraag: weet iemand wat di is??
Waarom weet ik niet maar ik heb besloten bij jullie te stoppen. Wil graag dat mijn foto's worden verwijderd. Dat doet wel pijn na al die jaren.
Iemand dit weleens gezien? Deze paardenbloem is wel een meter hoog, met een gigantische steel en heel veel koppen. Lijkt wel een mutatie.
Vanmiddag aangetroffen op de Groene Wal in Gouda. Er stond op dat gedeelte vooral braam en brandnetel. Dit zat op een braamblad en was enkele mm groot.Het ziet er nogal gecamoufleerd uit, maar wat het is?Ik zal drie foto's meesturen.Op de eerste foto is de kop volgens mij bovenaan....