welke vlinder is dit
Wie weet de naam van deze vlinder?
Wie weet de naam van deze vlinder?
Ik mis nog steeds de rubriek Tuinen (tuinreservaten) Is dit Vroege Vogels project ter ziele?
Ik kom maar niet achter de naam van dit struike. Smalle lancetvormige bladeren. Hij staat op uitkomen. Er komen gele niet a tegrote bloemen uit. Wie weet hoe de struik heet.
Graag wil ik de naam van deze plant weten. Ze bloeit in redelijk grote aantallen in het vloedbos bij Krimpen aan den IJssel, een getijdengebied dat vaak onderloopt.
Op 17 april is door een koolmees in mijn nestkast met camera een 1e ei gelegd tot en met 27 april het 11e ei. De koolmees is gaan broeden, maar de eieren kwamen niet uit. Na een dag of 30 broeden werd vanaf 28 mei dagelijks een nieuw ei gelegd, op 2 juni een 6e ei. Gebroed werd vervolgens op 14 eier...
Gisteren 4-7-2016 waren wij aan het lopen en hoorden een heel vreemd geluid dat leek op een elektrische auto war je allen de banden van hoort.
Wij keken in de lucht en daar zagen wij een wolk insecten? ongeveer 10 meter lang en 8 meter breed. wat is dit voor iets geweest?
Wij denken ze...
Of hier idd al een antal jaar achtereen een soort? kattenstaart bij mijn vijver groeit
welke sprinkhaan is dit? Gezien in Turkije- Efeze.
Mijn vraag is hoe lang duurt het voordat de eieren van de bloemkrabspin uitkomen.