Forum

Nieuwste vragen

Foutcode uploaden foto.

Al weken heb ik problemen met het uploaden van foto's, maar krijg geen reactie op mijn vraag. Hebben meer mensen hier last van en is hier iets aan te doen. Jammer dat Vroege Vogels zoveel problemen heeft op de website en er niet gereageerd wordt op vragen. De foutcode is: 503 service unvailable. Hop...

Reageren op Foto's met een iPad!

Soms gaat het goed, maar vaker nog niet.
Ik roep Nieuwste fotos op, bekijk fotos en geef reacties, klik op meerdere fotos laden en de volgende groep komt. Geef weer ergens een reactie, klik links boven op vorige pagina, 2 x en verwacht op de plek te komen, waar ik gebleven ben met kijken, maa...

vergroeing op braamstengel

Op een braamstengel op een moestuin zijn dit jaar deze vreemde vergoeien gekomen. Andere stengels in de buurt zijn wel gewoon vol in blad en vrucht gekomen. Ik heb gezocht maar tevergeefs.
Iemand met kennis van zaken ?

zo tor als een mispel

Beste forumisten,

Kan één van de mispellogen, die ongetwijfeld op het forum actief is, mij bevestigen dat de mispels aan onze boom er dt jar wel erg vroeg bij zijn?

Alvast bedankt voor de ractie.

Hilco ter Heide uut Hengelo Ov

koolmeesnest - nu extra hulp bieden?

Onlangs las ik dat er minder mezenjongen zijn wegens het wisselende weer van afgelopen maanden. Momenteel hebben wij een nestje in onze nestkast (koolmeesjes).
Is het wijs om de koolmeesouders extra hulp te bieden met het voeren van hun jongen die momenteel in het nestkastje zitten? Zo ja, we...