Onbekende bij
Een onbekende bij met opvallende ogen. Wie weet de naam
Een onbekende bij met opvallende ogen. Wie weet de naam
Sinds een paar dagen zijn deze bloemen flink uit de knop gekomen en gaan bloeien. Ik gok op een wilgenroosje, hoewel ik alleen de algemene soort ken.
Maak me maar weer wijzer.
Ik ga steeds meer genieten van de tuin en opmerken.
Lida
Deze plant stond langs de Lekdijk. Iemand een idee welke dit is?
Op een braakliggend stukje grond staat veel wikk, teunisbloemen, allerlei grassen en deze pluisjes, is dit uitgebloeide wikke?
Ik zal nog een tweede foto bijvoegen.
Welke spin maakt hier een cocon? Heb geen goede determinatie kunnen doen, maar wel een behoorlijke macro kunnen maken.
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke Groeten,
John de Grooth
Afgelopen zondag, langs de raam (riviertje), heide, kleine bospercelen, zat deze voor mij onbekende vliegje aan de onderkant van een blad verscholen, wilde eigenlijk een ander insect op de plaat zetten toen deze even verscheen, heb hem toch te pakken kunnen nemen (figuurlijk). Maar welke is het. Gr....
is eigenlijk geen vraag maar een sinds kort gevonden pijltje midden onderin het scherm als je foto's bekijkt. klik ik daarop dan ga je pijlsnel naar het beginpunt. heel erg gemakkelijk. iedere keer weer wat meer gevonden gemak.ervaren jullie dit ook?
Wie weet wat dit voor een soort is ??? of is het een kruising
Dit jufferachtige beest zag ik in de wei. Ik kan het niet thuisbrengen. Wat is het?