Weet iemand welk diertje dit is ObsIdentify weet het niet
Een piepklein beestje op een rietstengel het lijkt wel of het een soort kommetje op zijn achterlijf heeft
Een piepklein beestje op een rietstengel het lijkt wel of het een soort kommetje op zijn achterlijf heeft
Welke soort stadsboom is dit (drie foto's)
Ik zag vandaag deze gele plekjes op een takje van de venkel .Weet iemand of dat eitjes zijn van een insect , want die vliegen er heel heel op dat stuk tuin . groeten , Katja Hooft
Vandaag 3 juni vond mijn buurvrouw tussen een paar gestapelde bloempotten met wat mos en bladafval deze pop van ca. 3 cm lang. Is in dit stadium te achterhalen wat het er voor een is?
Deze veer vond ik in het bos. Wie kan mij vertellen van welke vogel deze veer afkomstig is?
De veer is ongeveer 12 cm lang en op het breedste gedeelte 2 cm breed.
Ik dacht aan een klein geaderd witje of anders een gewoon witje, maar nu kreeg ik ook de suggestie dat het het een vrouwtje van het oranje tipje kon zijn.Mijn vraag is dus, wat is het?vr. groet Hanneke
Vandaag, tijdens een wandeling op het Engelse Dartmoor, een rotsachtig heidegebied, zag ik onderstaande vogel. Ik herkende hem niet, maar denk dat het een tapuit is. Klopt dat of zit ik helemaal verkeerd? Graag jullie raad!Groet, Wouter
Aan het infohokje van een camping in Denemarken (Jylland) hangt dit wespennest. Er zitten eitjes in. De wesp zat er ook in maar hij wilde zich echt niet laten zien. Wie weet welke soort dit is?
wat soort vlieg is dit