Hier dan,niet helemaal duidelijk met vrouwenmantel
rijswijk
Voor mij blijft dit de puntwederik. Maar ben geen plantendeskundige, dus geef mijn idee voor een betere.......
Groet, Minke.
AlidaP
Hier komt ie . Hopelijk komen jullie er nu uit, welke het precies is. Ik ben al wijs genoeg gemaakt. Voorlopig heb ik het druk met het fatsoeneren van de tuin. Voor iemand die er nauwelijks verstand van heeft een hele uitdaging.
AlidaP
Ik heb zojuist mijn wederik wat duidelijker gefotografeerd. Ga hem straks op de laptop verkleinenen als ie duidelijker is, kunnen jullie definitief vaststellenwelke soort de mijne is. Gr.
AlidaP
Ik heb zojuist mijn wederik wat duidelijker gefotografeerd. Ga hem straks op de laptop verkleinenen als ie duidelijker is, kunnen jullie definitief vaststellenwelke soort de mijne is. Gr.
chelle
Trouwens wel heel jammer dat dit zo niet kan.De site zou dan gemakkelijk zijn voor Smartphone en ipad,maar ik kan geen foto verkleinen op m'n telefoon.Dus moet ik wachten tot ik achter de laptop zit en weet niet wanneer dat is...
chelle
Ik zal een foto maken en als ik thuis ben verkleinen.Dan komt de wederik met vrouwenmantel erop en evt.lelietje van dalen
rijswijk
Oh, ik zie het nu (dacht al hoe zie je dat op mijn foto's), je bedoelt de foto van de vragensteller!!!!! Maar dat ben ik niet, dat is ALIDAP!!!! En daar zie ik inderdaad geranium en vrouwenmantel.......
Groet, Minke.
rijswijk
Hallo Jany,
Een mengvorm???? Dat zou de verwarring kunnen verklaren!!!! Moet zeggen dat ik op het terrein van welk planten zich wel en niet met elkaar (kunnen) mengen erg weinig thuis ben, dus durf daar geen uitspraak over te doen.
In het gebied waar de foto's gemaakt zijn (Landgoed te Werve in Rijswijk) komen vrouwenmantel, diverse geraniumsoorten en lelietje van dalen inderdaad veel voor!!!!!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (21)
Groet, Minke.
Groet, Minke.
Een mengvorm???? Dat zou de verwarring kunnen verklaren!!!! Moet zeggen dat ik op het terrein van welk planten zich wel en niet met elkaar (kunnen) mengen erg weinig thuis ben, dus durf daar geen uitspraak over te doen.
In het gebied waar de foto's gemaakt zijn (Landgoed te Werve in Rijswijk) komen vrouwenmantel, diverse geraniumsoorten en lelietje van dalen inderdaad veel voor!!!!!
Groet, Minke.