Al jaren komt er een plant op in de tuin waar ik eigenlijk weinig aandacht aan schonk. Ik dacht aan een soort nestvaren. Maar nu komt er opeens een bloemstengel uit. Geen idee in welke richting ik moet zoeken
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Jany is het gelukt even keuvelen te vinden?
Doe het even zo.Groeten Michelle.En had jouw man die knoop er in gelegd??Ikzelf trek aan de kabel,wat gemakkelijker
chelle
Jany is het gelukt even keuvelen te vinden?
Doe het even zo.Groeten Michelle.En had jouw man die knoop er in gelegd??Ikzelf trek aan de kabel,wat gemakkelijker
jany
Renske, wij gooien alle groenafval op de composthoop en daarna in de tuin. Het zou kunnen dat daar het zaad vandaan komt. Dit is voor ons ook de enige mogelijkheid.
Renske47
Jany, waarschijnlijk door zaden en je wil hem vast niet meer missen.
jany
Een ananasplant, daar kom je toch niet op! Maar na gezocht te hebben is het wel degelijk zo! Blijft een raadsel hoe deze plant al jaren op een zonloze, droge plek in de tuin kan staan. In ieder geval heb ik hem zeker niet gepoot. We zullen het groeiproces blijven volgen.
chelle
Ja joh,ik kan niets meer vinden. Heb gezocht en gezocht! Ik hou daar nu mee op,eerlijk gezegd.En even keuvelen,dat is zo ingewikkeld via m'n telefoon! Zit nu even achter de laptop(wasje thuis...)
Ja,dat 2e pontje is nog stuk ,maar via die kabel kom je er ook. Je was 1 minuut fietsen bij ons vandaan! Volgende keer langskomen! En wat had je mooi weer! Het leek die dag Zandvoort wel. Waar kun je niet beter zijn dan in waterland....
rijswijk
Denk dat je gelijk hebt, Renske!
Ik twijfelde o.a. omdat ik onder die bovenste bladeren zo moeilijk de vorm van bloemknoppen kon ontdekken. Maar zie er nu wel de ananasvrucht in wording in.
Groet, Minke.
Renske47
Jany, het is een bol. Een ananasplant.
Groeten wil
rijswijk
Hallo Jany,
Kan het de keizerskroon zijn? Ben niet 100% zeker.........,maar doet me er erg aan denken.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (15)
Ja,dat 2e pontje is nog stuk ,maar via die kabel kom je er ook. Je was 1 minuut fietsen bij ons vandaan! Volgende keer langskomen! En wat had je mooi weer! Het leek die dag Zandvoort wel. Waar kun je niet beter zijn dan in waterland....
Ik twijfelde o.a. omdat ik onder die bovenste bladeren zo moeilijk de vorm van bloemknoppen kon ontdekken. Maar zie er nu wel de ananasvrucht in wording in.
Groet, Minke.
Groeten wil
Kan het de keizerskroon zijn? Ben niet 100% zeker.........,maar doet me er erg aan denken.
Groet, Minke.