Al jaren komt er een plant op in de tuin waar ik eigenlijk weinig aandacht aan schonk. Ik dacht aan een soort nestvaren. Maar nu komt er opeens een bloemstengel uit. Geen idee in welke richting ik moet zoeken
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Hallo Jany, nu lees ik weer eens een bericht van je. Even keuvelen kan je vinden onder: vroegevogels.vara.nl/community/forum/post/9 en als je dat plakt in de werkbalk kan je het steeds weer terug vinden.
Hartelijke groeten van CoCo.
jany
Gisteren is de foto niet meegekomen. Vooralsnog een poging. Deze plant is zomaar 'aan komen waaien'. Hij staat al jaren op een plek waar ik hem nooit gepoot zou hebben. Nu komt er voor het eerst een knop in, dus een varensoort zal het niet zijn.
Michelle, ik heb al eerder over onze fietstocht in Amsterdam Noord geschreven. Wat is het daar mooi! Met de fiets over de Oranjesluizen gegaan, eerst via Schellingwoude, Durgerdam naar een natuurgebied naar Lepelaars gekeken. Toen weer terug via een dijk. Gewandeld naar het trekpontje. Dat was kapot, maar mijn handige man heeft het deskundig gerepareerd!. Na nog veel meer gezien te hebben zijn we met de pont weer terug naar de Watergraafsmeer gegaan.
chelle
O ja Jany,ik doe het zo ook nog een keer.Had de vraag ergens anders gesteld,maar even keuvelen kan ik ook niet meer vinden....en ik vind de site zo onoverzichtelijk.Hoe is je dag bij de oranjesluizen geweest?Wij waren er gisteren weer om onze hond te laten zwemmen en rennen.Ben je ook via de looppontjes mee geweest?
chelle
Heb dat gedaan.Wat mooi en dan zomaar in je tuin,Jany!
jeanette
Koningsvaren - Osmunda regalis ? Daar zijn ook gekweekte soorten van. Googel er maar eens even op,Jany.
ivn-er
Probeer er eens een foto van te plaatsen, zo zonder verdere info wordt het wel erg lastig. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (15)
Hartelijke groeten van CoCo.
Michelle, ik heb al eerder over onze fietstocht in Amsterdam Noord geschreven. Wat is het daar mooi! Met de fiets over de Oranjesluizen gegaan, eerst via Schellingwoude, Durgerdam naar een natuurgebied naar Lepelaars gekeken. Toen weer terug via een dijk. Gewandeld naar het trekpontje. Dat was kapot, maar mijn handige man heeft het deskundig gerepareerd!. Na nog veel meer gezien te hebben zijn we met de pont weer terug naar de Watergraafsmeer gegaan.