Inloggen Safari
Zijn er mensen die problemen hebben met inloggen bij browser Safari. Ik kan n.l. op mijn iPad hiermee niet meer inloggen. Wel kan ik met de browser Edge inloggen. Vreemd. Zijn waarschijnlijk bezig met sleutelen bij de VARA. Geen probleem mee, maar geef dat dan netjes door dat men tijdelijk niet in kan loggen met Safari.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (12)
Beste bezoekers,
We zijn per account aan het kijken waar de problemen vandaan komen. Voor de programmeurs is het belangrijk om zoveel mogelijk gegevens hiervoor te hebben via welke systemen jullie proberen in te loggen. Maar ivm de privacy is het beter om ons deze te mailen via de Contactpagina.
Wat we wel hebben begrepen is dat het nieuwe systeem een gebruiker automatisch uitlogt na een uur. Dat is voor de veiligheid maar wij vinden dit zelf ook wel erg snel en zoeken nu naar een oplossing.
Ook als je problemen hebt met een gebruikersnaam die verandert of niet meer klopt, mail ons dan. Dan gaan we er naar kijken.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Heb inmiddels Edge geïnstalleerd op mijn iPad. Nu lukt inloggen wel! Via Safari nog steeds niet kunnen inloggen.
De belofte dat er vandaag weer in gelogd kan worden is niet waargemaakt. En ik zie net als vorige keren dat het voorlopig niet gaat lukken. De situatie is nog steeds ongewijzigd. Inloggen niente. Wat me opvalt is dat als je een foto aanklikt de foto heel groot wordt afgebeeld, dus het wordt alleen maar erger denk ik. Waarom lukt het bij de ene browser wel en bij de andere niet om in te loggen.??
Als dat zo is zou het wel heel fijn zijn!! We hopen het te merken.....en dat er zich dan weer geen andere problemen voor doen. En dat ALS het goed werkt het dan ook eens zo blijft en niet iedere keer weer wordt veranderd. Helaas is in de loop der jaren gebleken dat die al veranderingen weinig goeds hebben gebracht.
Maar vooralsnog fijn dat er wat aan gedaan wordt/is!
Al jullie feedback is teruggekoppeld aan onze programmeurs en er zijn verbeteringen doorgevoerd. Ook kan iedereen in de loop van de dag inloggen zonder pop-ups te hoeven accepteren (Safari, FireFox, etc.). Na het inloggen zul je ook weer naar de pagina gebracht worden waar je was voordat je begon met inloggen.
Bedankt voor de feedback!
Kan ook op mijn PC niet meer inloggen. Op mij iPad kon ik niet inloggen via Safari en wel via Edge. Op mijn PC kan ik juist niet inloggen via Edge en heb nu ik Vivaldi geinstalleerd en dat gaat vlekkeloos. Het loopt allemaal weer niet lekker op de site van VroegeVogels. Jammer hoor, en het werkte allemaal zo goed.
Ook problemen met inloggen via windows live mail.
Uiteindelijk lukte het dan wel, maar nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen en dan moet je maar afwachten of het lukt. Het is heel vervelend weer!
Ik heb ook geen mail gekregen over de te verwachten problemen,
waarom moet het steeds veranderd worden als het goed werkt???
Hanneke
Tjerk