Inloggen Safari
Zijn er mensen die problemen hebben met inloggen bij browser Safari. Ik kan n.l. op mijn iPad hiermee niet meer inloggen. Wel kan ik met de browser Edge inloggen. Vreemd. Zijn waarschijnlijk bezig met sleutelen bij de VARA. Geen probleem mee, maar geef dat dan netjes door dat men tijdelijk niet in kan loggen met Safari.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (12)
Vervolg:
Net weer op de Ipad via Safari geprobeerd. Als ik op Safari het openen van popup´s toesta, kom ik één stap verder, nl, naar de website van de inlogservice janrain.com , maar daar verschijnt alleen een bnnvara-logo en geen inlogformulier.
Zowel bij BNN-Vara als bij de commerciële partij die ze betalen om het inloggen voor hun uit te voeren kunnen ze dus blijkbaar geen fatsoenlijke website programmeren.
Met Safari( Ipad ) kan ik ook nog steeds niet inloggen. Je krijgt alleen maar het rode blokje te zien waarop je zou moeten inloggen en registreren en dat staat gewoon stil!! Je komt niet ineens binnen.....
Moet nu op de pc iedere keer inloggen. Na het inloggen op de pc springt de website naar mijn profielpagina terug ipv naar de vraag waar ik op inloggen klikte om deze te beantwoorden. Daarna moet ik opnieuw de vraag opzoeken, kortom, het vraagt veel meer handelingen én tijd, en levert alleen maar meer ergernis op.
Dit kan zo echt niet , en een mail heb ik ook nog steeds niet ontvangen,terwijl ik wel een nieuw account moest aanmaken.Kon zelfs mijn naam niet meer gebruiken etc. etc. Ellende alom. Alwéér!!!
Beste daksaya,
We zijn inderdaad overgestapt naar een nieuw systeem. Het kan zijn dat sommige mensen een nieuw wachtwoord aan moeten maken, maar zij zouden daar een mail over gekregen hebben. Een probleem bij het inloggen op Safari was nog niet ontdekt tijdens onze tests, maar we nemen deze terugkoppeling mee in de verdere ontwikkeling van het systeem.
Excuses voor het ongemak!