Inloggen op bnnvara
Het valt me op dat je, als je ingelogd bent op [bnnvara\vroegevogels] en je bent een tijdje niet actief je afgemeld wordt. Aanmelden kan dan alleen nog op bnnvara > je komt op het hoofdscherm. Om snel naar [vroegevogels] te kunnen typ ik dat achter de url in de browser (laptop).
Is het mogelijk een inlog te maken op de [bnnvara\vroegevogels] zodat je direct op de gewenste [vroegevogels] pagina terechtkomt?
Hoor het graag.
Gr. Annemieke
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
@Annemieke, via een directer lijntje heb ik het ook doorgegeven, dus hopelijk wordt er begin volgende week op gereageerd.
Maar ik weet inmiddels ook wel dat de goedwillende redactie zelf ook worstelt met allerlei problemen die ze zelf moeilijk kunnen oplossen .Vanwege de centjes is het programma destijds heel slecht ontwikkeld waarover al jaren wordt geklaagd.
@Jeannette
Ik heb inmiddels beide vragen via [contact] ingediend, alhoewel je als gebruiker ervan uit mag gaan dat ook het prikbord door iemand van VV wordt gelezen. Doorzetten naar de ict afdeling van VV (of BNN) lijkt me dan voor de hand liggend.
We zullen zien of er gereageerd wordt en zo ja, wat de reactie is.
Dit soort vragen kun je beter even via contact stellen, Annemieke.
Buiten dat, is deze site buitengewoon slecht ontwikkeld, Het is echt te gek voor woorden dat je iedere keer weer moet inloggen en dan de plaats waarop je actief wilt zijn, moet opzoeken. Allemaal extra handelingen en tijdverspilling.
Er is in het verleden al heel erg veel geklaagd over de slechte manier waarop deze site is ontwikkeld, terwijl heel lang geleden....(!)de site perfect werkte.
Het is nu ingewikkeld en heel veel slechter geworden, helaas en vooral heel jammer.