Inloggen op bnnvara
Het valt me op dat je, als je ingelogd bent op [bnnvara\vroegevogels] en je bent een tijdje niet actief je afgemeld wordt. Aanmelden kan dan alleen nog op bnnvara > je komt op het hoofdscherm. Om snel naar [vroegevogels] te kunnen typ ik dat achter de url in de browser (laptop).
Is het mogelijk een inlog te maken op de [bnnvara\vroegevogels] zodat je direct op de gewenste [vroegevogels] pagina terechtkomt?
Hoor het graag.
Gr. Annemieke
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
Excuus voor de late reactie.
Een punt van kritiek die we zeker vaker horen over de site. Op dit moment ligt de vraag met uitleg en verzoek om dit op te lossen bij de programmeurs. Het opnieuw inloggen is een kwestie van veiligheid waar de sites van BNNVARA aan moeten voldoen. Dat zal niet veranderen. Maar het doorverwijzen naar de homepage van BNNVARA hoop ik dat dat wel opgelost kan worden.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Het advies van BNN is om ipv de browser Firefox de browser Chrome te gaan gebruiken. Chrome geeft hetzelfde resultaat als Firefox. Zie hieronder beschreven. Is dus geen oplossing.
Ik ben het inmiddels beu om steeds meldingen te maken en weer afwachten of hier al of niet iets mee gebeurt. Al die energie die ik er in de afgelopen jaren in heb gestopt( gesprek en uitnodiging bij redactie V.V ) hebben weinig tot geen verbeteringen opgeleverd. En ik ben beslist niet de enige die dit constateert !. Ontzettend jammer want er zijn heel veel nieuwe fotografen bijgekomen, die (zeker weten) er ook de brui aan gaan geven als er geen veranderingen/ verbeteringen in de site komen. Ook zonde van het beschikbare geld overigens.
Onderstaande reacties komen mij inmiddels bekend voor en hebben tot nu toe niet geleid tot een echte oplossing, helaas !
Hgr Helga
@Jeanette,
Thanks voor je info. We wachten af of ik nog iets hoor op mijn 2 meldingen en of er nog iets mee gedaan wordt. Als ik de melding van BNN lees gaat er kennelijk wel iets gebeuren met de inlogpagina's. Er zijn nog wel meer punten die voor verbetering vatbaar zijn, maar die laat ik eerst maar voor wat ze zijn.... Gr. Annemieke
@Annemieke,
momenteel loopt alles wat anders dan gebruikelijk, omdat de persoon die er over gaat wegens omstandigheden afwezig is, maar hopelijk binenkort weer terugkomt.
Daar weet ik van dat die het ook graag anders - lees;: beter- zou zien, maar ze zijn afhankelijk van BNN/VARA en het geld dat zij bereid zijn uit te geven om er voor te zorgen dat de site prima verloopt.
In het verleden is er dus ook al heel veel geklaagd, maar zijn er nauwelijks verbeteringen doorgevoerd. Erg jammer, reden ook waarom veel mensen de site hebben verlaten, En ook dat is erg jammer, want het zorgde bovendien voor veel betrokkenheid bij de site en VV in zijn algemeenheid.
Van een mij bekende IT-specialist, die eerder contact heeft gehad met de ontwikkelaars van deze site, begreep ik dat die er niet bepaald een warm gevoel van kreeg....
@Jeanette:
Ook deze vraag had ik inmiddels via [contact] ingediend:
Koppeling met foto verdwijnt als je plaatsing wilt bewerken. Zie ook de afzonderlijke vraag op het Forum.
Denk je dat hier nog iets mee gaat gebeuren? Zal een programmeur aan te pas moeten komen, wat ook geld gaat kosten. Gr. Annemieke
Ja, heel erg vervelend Henny. Het is er in de loop van de jaren niet bepaald beter op geworden....helaas.
Heb ze net via een ander lijntje weer bericht, maar inmiddels heb ik begrepen dat er persoonlijke omstandigheden zijn waardoor de persoon die dit soort zaken gewoonlijk oppakt, niet aanwezig is.
Heb nu anderen benaderd en hoop dat zij reageren.
Kan helemaal meegaan met LadyAnnOriginal (Annemieke) .kijk ik op een dag meerdere keren…dan moet ik me steeds opnieuw inloggen….Lastig en tijdrovend is dat…
vooral een centenkwestie dus. Jammer…
@Jeannette
Wie weet, misschien wordt er toch iets in gang gezet als meerdere gebruikers een klacht indienen.
ICT is altijd een heikel en vooral duur punt.