Welke boom hoort bij dit blad?
Goedemorgen,Bij Den Helder kwam ik deze boom met dit blad tegen. Wie weet welke boom dit is? Alvast bedankt! Hans
Goedemorgen,Bij Den Helder kwam ik deze boom met dit blad tegen. Wie weet welke boom dit is? Alvast bedankt! Hans
Wie weet welke plant dit is ?
Met nieuwe iPad Pro, dit plantje stond in de berm bij de toegang van de Blauwe Kamer in Rhenen, ongeveer 20 cm hoog, in trek bij beestjes.dank voor een reactie, Jeanet
Wat is de naam van dit kleine plantje, dat ik in april zag in beukenlaan op de Veluwe?
Stond in de berm van de N237 waar nu niet gemaaid mag worden.ik stel deze vraag nu op mijn oude iPad omdat het op mijn nieuwe niet gaat.bedankt voor een reactie, Jeanet
Zoals de titel zegt. Wat kan dit zijn?
Op mijn oprit is tussen de stenen massaal deze plant te vinden. Als ik zoek dan lijkt het mij Euphorbia supina (ook wel maculata). Deze zou in Europa niet voorkomen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat die dus op mijn oprit voorkomt. Iemand een alternatief?
Typisch zijn de roze kroonblaadjes onder de "vruchten" van deze plant gespot aan een plas op de Beegderheide tussen Beegden en Heel augustus 2017
Ik ben in Hoek van Holland in het duin geweest en kwam deze plant tegen...Iemand een idee wat de naam is? nooit eerder gezien...
De opbouw van de meeste planten bestaat uit wortels, stengels, bladeren en bloemen. Maar er zijn ook veel groepen waar de opbouw anders is zoals bij varens en mossen. Dit is een lastige categorie omdat planten er per seizoen zo verschillend uitzien.