Welke spin
heeft deze juffer gevangen. ? Op de foto hangt de spin ondersteboven.
heeft deze juffer gevangen. ? Op de foto hangt de spin ondersteboven.
heeft deze juffer gevangen. ? Op de foto hangt de spin op de kop.
Aan de onderkant van een brandnetelblad, aan de rand van een weiland (dit word niet gemaaid) hangen een paar prachtig strengetjes ?????
Op een vroege wandeling langs de Oude Maas zag ik deze vlinder in het gras zitten. Welke vlinder is dit?
Wat is de naam van dit beestje? Wants?? Zelf denk ik dat het een wants-nimf is in een vroeg stadium.
Een onbekende bij met opvallende ogen. Wie weet de naam
Welke spin maakt hier een cocon? Heb geen goede determinatie kunnen doen, maar wel een behoorlijke macro kunnen maken.
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke Groeten,
John de Grooth
Afgelopen zondag, langs de raam (riviertje), heide, kleine bospercelen, zat deze voor mij onbekende vliegje aan de onderkant van een blad verscholen, wilde eigenlijk een ander insect op de plaat zetten toen deze even verscheen, heb hem toch te pakken kunnen nemen (figuurlijk). Maar welke is het. Gr....
Dit jufferachtige beest zag ik in de wei. Ik kan het niet thuisbrengen. Wat is het?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.