Welk spinnetje
Dit ongeveer 1cm lange spinnetje zat bij de vijver. Sorry voor de iets onscherpe foto.
Dit ongeveer 1cm lange spinnetje zat bij de vijver. Sorry voor de iets onscherpe foto.
Ik zit in de richting van 'een bok' , klopt dit en zo ja ; welke ?
Goedemorgen,
Gisteren zag ik in de duinen een voor mij onbekende nachtvlinder. grasmot? spinneruil? Ik kom er niet achter. Graag hulp en alvast bedankt.
Groet
Hans
Hij zat graag op distels en was ongeveer 2 cm lang.
Zwart met wit.
Iemand enig idee wat dit is (soort wesp o.i.d?)
Op 22-07-2017 waargenomen in Dordrecht boven op een dijk. Daarom zijn ze niet erg scherp.
Is dit mogelijk een Vosrood gitje ?
Wat is dit?
Gespot in Zuid-Frankrijk omgeving Anduze.
Ik dacht dat het misschien een wespvlinder was, maar die ziet er toch wat anders uit naar mijn mening..
Dit insect kwam ik tegen bij Durgerdam, provincie Noord-Holland, dd.21-07-2016.
is het een libellesoort?
Een week geleden maakte ik deze foto van een vlinder in mijn tuin. Hij zat op de vlinderstruik. Is het een grote ijsvogelvlinder? Ik twijfel omdat ik vind dat ie meer oranje en wit heeft dan de afbeeldingen op internet.
Groetjes
Birgit
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.