Weet iem de naam van deze tor?
Hallo allemaal. Vanochtend in de tuin op een de frambozenstruik deze tor gespot. Weet iem de naam?
Hallo allemaal. Vanochtend in de tuin op een de frambozenstruik deze tor gespot. Weet iem de naam?
Ook hier zoek ik nog een naam bij de foto is niet helemaal scherp. maar hopelijk goed genoeg. ook op Tespelduyn gevonden.Groetjes Agaat
Wie weet welke nachtvlinder dit is. gevonden op Tespelduyn de golfclub in Noordwikerhout
Veel dank voor uw antwoord !
Ik kom er niet helemaal uit of dit een Blinde bij of misschien een Kegelbijvlieg is.ik vond ze in de tuin nogal onder in een plant. Mijn aandacht werd getrokken door het geluid. Het mannetje bewoog heftig met de vleugels...waardoor het een zoemend geluid gaf...
Is dit een meikever?
andere foto. Gemaakt in Brabant
Deze was vrij groot maar ik weet niet wat het is.(ik heb nog een iets andere, misschien betere, foto. - zie volgende foto)
Hallo,Weet iemand de naam van deze vlinder?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.