Vlinder
Dit vlindertje kwam voor mijn camera en ik dacht eerst aan een vuurvlindertje. Maar ik ga nu twijfelen. Ca. 2 cm. In de omgeving van Harfsen , Molenbeek op 10 juni. Wie weet het?Bedankt vast. Marianne
Dit vlindertje kwam voor mijn camera en ik dacht eerst aan een vuurvlindertje. Maar ik ga nu twijfelen. Ca. 2 cm. In de omgeving van Harfsen , Molenbeek op 10 juni. Wie weet het?Bedankt vast. Marianne
Een paar dagen geleden deze door sluipwesplarven geparasiteerde rups bij ons in de tuin in Ede gefotografeerd. Heeft iemand een idee door welke sluipwesp dit is gedaan?
Gisteren maakte ik in de Blauwe kamer bijgevoegde foto van een sprinkhaan. Welke sprinkhaan is dit?
Woensdag zat dit voor mij vreemde insekt op m’n hortensiabloem.
Wie weet wat voor soort dit is?
Wie weer welk insekt dit is die in m’n tuin rondloopt.
Hij lijkt wel van hout gemaakt!
In m’n tuin zag ik dit voor mij onbekende insekt.
Het lijkt wel van hout gemaakt !
Kan iemand mij vertellen wat t is?
Wat is dit voor mooi insect?Zat op wilde grasspriet in tuin in Zuid-Holland
Ik zou graag weten welke geleedpotige of insect dit was op de Regte heide in Noord Brabant.
Hoi!Ik heb dit insectenhotel in mijn tuin hangen. In de 2 kamertjes in het kleine cirkeltje zitten volgens mij twee bijen. Want die kamers zaten eerst vol met stuifmeel en nu zitten daar twee popjes in.Maar in al die andere kamers zag ik eerst dat die helemaal gevuld waren met kleine spinnetjes. Daa...
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.