Zwarte snuitkever
Welke naam heeft deze snuitkever?Waargenomen op stokroos in tuin in zpapendrecjt
Welke naam heeft deze snuitkever?Waargenomen op stokroos in tuin in zpapendrecjt
Weten jullie de naam van deze snuitkever?
Welke bij - of ander insect - staat er op mijn foto.
Op 25 mei j.l. waargenomen in Dordrecht (Dubbeldam).Deze Groene Struiksnuitkever (Phyllobius pomaceus) heeft een aanhangsel. Lijkt mij geen 18+. Nooit eerder waargenomen.Is hij hier bezig met zijn nageslacht of heeft hij mogelijk last van een parasiet?
Vandaag in mijn tuin in Nijmegen gezien. Hoe heet dit mooie beestje?
Trof deze vlinder vanmorgen aan de binnenzijde van de tuindeur aan; heb een snapshot genomen en vervolgens alle aanwezige foto's op de site van de vlinderstichting doorgenomen, maar kan hem niet vinden.Wie weet welke vlinder dit is?
Wat is dit voor sprinkhaan en is deze aan het vervellen?
Met vriendelijke groet,
Constant van Bommel
In de uiterwaarden van de Maas, vandaag, zag ik deze voor mij onbekende kever, opvallend waren zijn witte vlekken. Gr. Jan
Het lijkt op een insekt en liep over een steel v bloem in m’n tuin. Nog nooit gezien !
Heeft allemaal kleine takjes op z’n rug!!
Wie weet wat t is?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.