motje?
12 juni hebben wij op de golfbaan van Tespelduyn in Noordwijkerhout dit vlindertje gezien. We zouden graag willen weten hoe hij heet. Ik voeg twee foto's toe.
12 juni hebben wij op de golfbaan van Tespelduyn in Noordwijkerhout dit vlindertje gezien. We zouden graag willen weten hoe hij heet. Ik voeg twee foto's toe.
GGoedemorgen, gisteren zag ik deze vlindersoort aan de waterkant zitten, en ik kan er niet achterkomen welke vlinder dit is. Kunnen jullie mij dit vertellen? GGroeten, Willem de Boer
Op 7 juni gespot aan de rand van Dordrecht op een brandnetel.Is dit misschien een jonge Miersikkelwants (Himacerus mirmicoides)?
Dit vlindertje kwam voor mijn camera en ik dacht eerst aan een vuurvlindertje. Maar ik ga nu twijfelen. Ca. 2 cm. In de omgeving van Harfsen , Molenbeek op 10 juni. Wie weet het?Bedankt vast. Marianne
Een paar dagen geleden deze door sluipwesplarven geparasiteerde rups bij ons in de tuin in Ede gefotografeerd. Heeft iemand een idee door welke sluipwesp dit is gedaan?
Gisteren maakte ik in de Blauwe kamer bijgevoegde foto van een sprinkhaan. Welke sprinkhaan is dit?
Woensdag zat dit voor mij vreemde insekt op m’n hortensiabloem.
Wie weet wat voor soort dit is?
Wie weer welk insekt dit is die in m’n tuin rondloopt.
Hij lijkt wel van hout gemaakt!
In m’n tuin zag ik dit voor mij onbekende insekt.
Het lijkt wel van hout gemaakt !
Kan iemand mij vertellen wat t is?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.