Wat is dit?
Wie weet wat voor een micro vlinder dit is? In augustus gemaakt tijdens het nacht vlinderen.
Wie weet wat voor een micro vlinder dit is? In augustus gemaakt tijdens het nacht vlinderen.
Misschien een gekke vraag, maar deze vlinder zag ik in Hongarije en de onderkant lijkt op het Landkaartje maar ook op onderkant Distelvlinder. Het heeft wat van beide, of zie ik het verkeerd?
Hoi in ons guizje oo de camping kwamen wij deze tor/kever tegen. Is dit een boktor?
Zou dit een boorvlieg kunnen zijn of niet? Gezien in mei in Hongarije.
Zou dit een gouden bladhaan kunnen zijn? Gezien in mei in Hongarije.
Wie kent dit vliegje? Gezien in mei in Hongarije.
Wie kent dit vliegje? Gezien in mei in Hongarije. Of welke soort is het, dan weet ik waar ik kan zoeken?
Laatst (16-09) een groep vuurwantsen gevonden hier in Wijchen. Daar liep 1 exemplaar tussen met een vreemd "aanhangsel". Wat is het wat deze wants met zich mee draagt?
Deze week op de hedera gefotografeerd, ik dacht zelf aan een zuringwants, heb de foto gewoon geplaatst, maar geen reactie bij de foto gekregen, daarom nog even op het forum.dank voor het meedenken. Jeanet Koets
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.