Wat is dit?
Deze foto maakte ik begin november aan de Spaanse kant van de Pyreneeën.Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank.
Deze foto maakte ik begin november aan de Spaanse kant van de Pyreneeën.Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank.
Vanmorgen aangetroffen op bloem braam in duingebied (Den Haag, Solleveld). Na één foto was de vlieg gevlogen, dus ik vrees dat het "zweefvlieg onbekend" zal blijven.
Wat is dit ?
Op donderdag 8 november 2018 zag ik dit onderweg. Eerst dacht ik aan een gal maar dat is het niet, misschien een cocon ?? Ik heb dit nooit eerder gezien dus vroeg me dat af. Gefotografeerd heb ik dit op de Teverenerheide net over de grens met Duitsland maar direct grenzend aan onze Zuid Limburgse Br...
Dit lijkt mij wel een Lestes spec. Maar welke?
zit er ongedierte op deze hommel? Foto gemaakt op 2 nov in het Dokkumerbos.
Dit beestje zat vandaag op mijn muur in huis, ik heb nog nooit zo’n insect gezien dus vroeg ik me af wat dit nou is
Is dit een sprinkhaan of krekel? Zat op mijn balkon vanmiddag. Hoe heet deze sprinkhaan of krekel?
Welke spin is dit?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.