Een nachtvlinder ?
Vloog door het huis
Vloog door het huis
Macro foto van heel klein insect, zat bij ons in de tuin, is maar ongeveer 1 cm groot. Er kijken draden (eitjes?) uit het achterlijf te komen. Ben benieuwd wat het is.
deze heb ik nu al een aantal keren in de tuin gezien.
In het Schaffelaarse Bos in Barneveld zag ik gisteren op de tak van een braamstruik deze strekspin. Maar.... er zijn zo veel soorten. Kan iemand mij helpen?
In het park in Wouw zag ik deze mooie bruine kever (4 cm groot). Ik kwam uit bij een bladsprietkever. Maar welke? Bij voorbaat dank. Gr. Jan
Al een paar dagen zie ik deze vreemde bezoeker in onze tuin in Dordrecht.Gezocht bij o.a. Vlinderstrikje, Platbek, D. Fopwesp, maar niet gevonden. Wat zou dit kunnen zijn?
Achter een bloembak kwam onder wat bladeren deze larve te voorschijn.Ik heb geen idee, maar ga wel zoeken of ik er meer vindt.Groet,Uulkje
Op wandelvakantie in Portugal kwamen we deze vlinder tegen. Nergens een afbeelding gevonden die er op lijkt. Dus doe ik een beroep op jullie.GGroet,Uulkje
Deze gefotografeerd in de wieden op een stuk zeer drassig terrein.Welke soort is dit, zijn het mannetje en vrouwtje?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.