Insect
Denk aan een Colorado kever maar
ook weer niet 12mm groot zat op
Fluitekruid denk ik, vandaag gezien
Groetjes
Geert.
Denk aan een Colorado kever maar
ook weer niet 12mm groot zat op
Fluitekruid denk ik, vandaag gezien
Groetjes
Geert.
Dit bijzondere beestje zat vanmiddag bij mij op de tuinstoel.Het had de grootte van een scorpioenvlieg.
Deze libel zal behoren tot de familie van heidelibellen maar wie kan mij vertellen wat de juiste naam is? Bij voorbaat dank voor een reactie.
Hallo Wat is dit voor beestje gefotografeerd in Biddenhuizen
Champ d'Icare, Dordogne, France. Een heel klein spinnetje 10mm.
Wie weet welke mot dit is? Ongeveer 2 cm groot. lijfje gestreept. rozig op het lijf en een beetje rozig op de zijkant vleugels, die tegen elkaar staan
Is dit een gewoon Behangersbijtje? Zo niet, wat wel? De foto is van vandaag, Haarlem.
Zojuist deze mot gefotografeerd op Champ d'Icare, Dordogne, France.In de veldgids nachtvlinders soortgenoten als Afrikaanse gamma uil, maar die lijkt er niet op. Zoals omschreven bij de foto's zou het een dwaalgast moeten zijn.
deze zat op mijn balkon in een bloem zelf denk ik dat het een spitskopje sprinkhaan is maar hier is niet iedereen het mee eens zou ook een krekel of cicade kunnen zijn wie weet wat het wel is
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.