Pauwoogpijlstaart?
Wie helpt mij?Is dit de rups van de pauwoogpijlstaart of toch iets anders?Vanmiddag voedselbos Zeewolde Fl.
Wie helpt mij?Is dit de rups van de pauwoogpijlstaart of toch iets anders?Vanmiddag voedselbos Zeewolde Fl.
Op 22 augustus gezien in boswachterij de Elzen in Dordrecht. Welke spin zou dit Zijn? Lijkt wel wat op de Zomerwielwebspin.Gr.Dirk
Welke rups is dit?
Ik kan deze niet vinden in de gidsen
Deze nachtvlinder zat 27-7-'19 op boerenwormkruid in Zuid-Noorwegen.
Is dit een langpootmug en zo ja welke?Beetje vreemd achterlijf?
Vandaag gezien in Tilburg
Ik heb deze gefotografeerd in de Teverenerheide grenzend aan de Brunssumerheide in Zuid Limburg op 10 september 2019. Het insect genoot nog van een van de weinige gele bloemen. Volgens mij is het een daassoort maar ik weet niet welke en mogelijk is het een heel ander insect.
Deze rups heb ik op 14 september gefotografeerd op en balk in de Teverenerheide aan de grens met Zuid Limburg. Ik heb gezocht maar kan hem niet terug vinden.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.