Goudkleurig minivliegje
Wie weet welk vliegje dit is.In een park veel van deze vliegjes met goudkleurig vleugeltjes. Als ze vliegen lijken het wel gouden flitsen. Er waren er veel en ze zijn heel klein.
Wie weet welk vliegje dit is.In een park veel van deze vliegjes met goudkleurig vleugeltjes. Als ze vliegen lijken het wel gouden flitsen. Er waren er veel en ze zijn heel klein.
Gezien bij een bosvijver in Tilburg. Het is al laat in het seizoen en de kleuren vervagen dan dus ik weet niet zo goed welke juffer dit is.
spin met lange poten, wie weet welke dit is.
Wie weet wat dit is?
Ik kwam dit insect tegen in huis maar kan hem nergens terugvinden welke dit is??
Wie weet wat voor een leuk springertje dit is, hij is constant in beweging enhopt van blad naar blad. Ongeveer een halve centimer groot.Vandaag Voedselbos Zeewolde, Fl
Wie kan mij vertellen welk soort wants hier prachtig gebruik maaktvan zijn schutkleur in een uitgebloeide wilde peen?Vanmiddag, voedselbos Zeewolde Fl.
Wie weet welk insect dit is?Vanmiddag voedselbos Zeewolde Fl.
Wie helpt mij?Is dit de rups van de pauwoogpijlstaart of toch iets anders?Vanmiddag voedselbos Zeewolde Fl.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.