Heb je iets besteld en krijg je te horen dat je pakketje vandaag word bezorgd. Dan denk je ok ik blijf nog even wachten totdat de bezorger werkelijk aan de deur is geweest. Krijg je vervolgens een mailtje terwijl je nog thuis bent dat de bezorging is mislukt omdat je niet thuis bent.
Ja heel leuk moet je weer opnieuw een bezorg moment kiezen of weer langs een ophaalpunt.
Ik vraag mij nu werkelijk af waar bezorgers nog voor betaald krijgen. Wij wonen in een flat maar 99% van de keren word het pakketje niet aan de deur afgeleverd of we nu thuis zijn of niet.
Naar mijn idee krijgen ze niet betaald om het aan de deur af te leveren maar om het zo snel mogelijk bij een ophaal punt af te leveren.
Een klacht indienen bij post nl of up of een gls doet ook niks naar mijn idee. Iemand nog ideeën hoe dit opgelost kan worden, want ik begin er hoofdpijn van te krijgen om steeds voor Jan met de korte achternaam thuis te zitten voor een pakketje. Zeker als ze mij een uur laten reizen om mijn pakketjes dan weer op te moeten halen aan de andere kant van de stad.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.