meeney Geplaatst op 22-06-2026 om 12:59 Het vosje is doorgelopen naar een Mooiste plek - Van Harte met de plaatsing !!Gr. Natan
barky Geplaatst op 22-06-2026 om 10:56 Leuke ontmoeting en mooi op de foto gezet. Gefeliciteerd!vrgr Annelies V.
meeney Geplaatst op 22-06-2026 om 08:40 Wat een leuke ontmoeting en mooie foto ter herinnering !gr. Natan
Reacties (12)
Prachtig! Wat een lucky shot. Proficiat Kees!
l.gr. Els
Prachtig. Gefeliciteerd.
Terecht een Mooiste!
gr gerhard
Het vosje is doorgelopen naar een Mooiste plek - Van Harte met de plaatsing !!
Gr. Natan
Heel mooi
Leuke ontmoeting en mooi op de foto gezet. Gefeliciteerd!
vrgr Annelies V.
En een mooiste! Gefeliciteerd!
Die hield jou goed in de gaten. Mooie foto!
Wat een leuke ontmoeting en mooie foto ter herinnering !
gr. Natan