Face to face

Profielfoto van henny_de_jong
henny_de_jong

Heel vroeg in de ochtend kwam deze reegeit al etend heel dichtbij. Wat kun je genieten van zulke momenten.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (11)

Profielfoto van bettina_1958
bettina_1958

Dat is zeker genieten, en nu ook voor ons.

Profielfoto van barky
barky

En nu een Mooiste-plaats, gefeliciteerd.

vrgr Annelies V.

Profielfoto van hannitsko
hannitsko

Wat kijkt hij leuk! Mooie foto!

Gefeliciteerd!

Profielfoto van ansbissels
ansbissels
Prachtige mooiste
Profielfoto van meeney
meeney

En nu staat deze leuke foto op een Mooiste plek - Van Harte !!

Gr. Natan

Profielfoto van ben_ii
ben_ii
Fraaie opname van gemaakt.
Groet, Ben
Profielfoto van barky
barky

Fijne ontmoeting en fraaie momentopname van gemaakt

vrgr Annelies V.

Profielfoto van ton_willems
ton_willems

Prachtige foto. lijkt me een leuke ervaring.

Profielfoto van meeney
meeney

Wat een geweldige ontmoeting en een heel mooie opname als herinnering eraan

Gr. Natan

Profielfoto van jacqsluis
jacqsluis

Al kauwend op de foto gezet. Leuk!

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's