ac._clewits Geplaatst op 25-05-2026 om 21:06 Op je beurt wachten, fraaie foto van gemaakt Ans. Groet van Anna.
barky Geplaatst op 25-05-2026 om 17:37 Leuke en mooie momentopname van gemaakt. Er zwemt ook van alles rond zie ik.vrgr Annelies V.
Reacties (8)
Wat een leuke foto gr.
Mooi dat er nog wat water in die plas zit.
Leuke foto.
Een loeimooie foto Ans
l.gr.petjoe
Op je beurt wachten, fraaie foto van gemaakt Ans.
Groet van Anna.
Leuke en mooie momentopname van gemaakt. Er zwemt ook van alles rond zie ik.
vrgr Annelies V.
Gelijk hebben ze - leuke foto geworden !
Mooi plaatje van gemaakt.
Gelukkig is er water!
groet Hanneke