Goed restaurant hier.... zegt het voort!

Profielfoto van marika_nowakowski
marika_nowakowski

Wat is zo'n wildcamera toch makkelijk! Terwijl ik met een spannend boek ik bed lig, gebeurt er van alles buiten. Waren het er een paar dagen geleden nog vier, gisteravond 24-06-2026 kwamen er vijf egels eten. Het is hier ook volop zomer, gelukkig niet zo heet als in Nederland. Overdag zie ik af en toe een egel scharrelen tussen de struiken, heerlijk in de schaduw. En vanaf half acht 's avonds komen de gasten langzaam "binnen" druppelen. Ze hebben ook duidelijk besef van tijd. Verse kattenbrokjes en een bak heerlijk koel vers water... Dat herhaal ik nog eens om half elf, voordat we zelf naar bed gaan.

  • 0x
  • 13
  • Egels.
  • Zoogdieren
  • Bjärnum, Zuid Zweden in de tuin, onder de voertafel bij het egelhuis.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (2)

Profielfoto van ansbissels
ansbissels
Wat een leuke foto
Profielfoto van barky
barky

Ze hebben het goed bij jullie en ''trommelen'' de hele buurt op:). Leuke verhalende groepsfoto laat je hier zien.

vrgr Annelies V.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's