Wat is zo'n wildcamera toch makkelijk! Terwijl ik met een spannend boek ik bed lig, gebeurt er van alles buiten. Waren het er een paar dagen geleden nog vier, gisteravond 24-06-2026 kwamen er vijf egels eten. Het is hier ook volop zomer, gelukkig niet zo heet als in Nederland. Overdag zie ik af en toe een egel scharrelen tussen de struiken, heerlijk in de schaduw. En vanaf half acht 's avonds komen de gasten langzaam "binnen" druppelen. Ze hebben ook duidelijk besef van tijd. Verse kattenbrokjes en een bak heerlijk koel vers water... Dat herhaal ik nog eens om half elf, voordat we zelf naar bed gaan.
Lees meer
Reacties (2)
Ze hebben het goed bij jullie en ''trommelen'' de hele buurt op:). Leuke verhalende groepsfoto laat je hier zien.
vrgr Annelies V.