Zo langzamerhand loopt het aantal egels weer op.
Dit was afgelopen vrijdagavond 19-06. De zomer is pas begonnen, dus wie weet komen er nog meer. Vorig jaar augustus heb ik zelf een foto kunnen maken van 8 egels tegelijk bij de voerplaats bij het egelhuis.
Lees meer
Reacties (2)
Hoor en zie ze nu ook weer 's avonds in de tuin - leuk zo'n heel stel
gr. Natan
Wat een leuk familietafereel
vrgr Annelies V.