En dat is vier.....

Profielfoto van marika_nowakowski
marika_nowakowski

Zo langzamerhand loopt het aantal egels weer op.
Dit was afgelopen vrijdagavond 19-06. De zomer is pas begonnen, dus wie weet komen er nog meer. Vorig jaar augustus heb ik zelf een foto kunnen maken van 8 egels tegelijk bij de voerplaats bij het egelhuis.

  • 0x
  • 25
  • Egel.
  • Zoogdieren
  • Bjärnum, Zuid Zweden in de tuin, onder de voertafel bij het egelhuis.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (2)

Profielfoto van meeney
meeney

Hoor en zie ze nu ook weer 's avonds in de tuin - leuk zo'n heel stel

gr. Natan

Profielfoto van barky
barky

Wat een leuk familietafereel

vrgr Annelies V.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's