Tijdens onze vakantie in de Loirevallei in Frankrijk liep deze boommarter ons tegemoet op het wandelpad. Heel gek, we waren totaal niet gecamoufleerd, en de marter kwam steeds maar dichterbij. Gelukkig heb ik altijd mijn camera bij, en zat deze niet in het tasje.
Lees meer
Reacties (2)
Overstekend wild:) en wat een leuke ontmoeting. Mooi op de foto kunnen zetten, voor altijd een bijzondere herinnering.
vrgr Annelies V.
Leuke tegenligger - mooie opname ervan