barky Geplaatst op 05-06-2026 om 10:47 Een welverdiende Mooiste-plaats, gefeliciteerdvrgr Annelies V.
meeney Geplaatst op 05-06-2026 om 10:42 Wat leuk dat deze opname nu op een Mooiste plek staat - mijn gelukwensen met de, in mijn opinie, terechte plaatsing in de Eregalerij.Gr. Natan
Reacties (10)
Zo leuk dit! Prachtig. Gefeliciteerd.
Heerlijke foto!
En nu ook van harte met je mooiste!
groet Hanneke
Een welverdiende Mooiste-plaats, gefeliciteerd
vrgr Annelies V.
Wat leuk dat deze opname nu op een Mooiste plek staat - mijn gelukwensen met de, in mijn opinie, terechte plaatsing in de Eregalerij.
Gr. Natan
Grappig en het roodborstje staat er mooi scherp op!
Zo mooi,deze foto.
Groet van Anna.
Wat een leuke verhalende foto
vrgr Annelies V.
GRANDIOOS !!!