Heel erg lief Ria, dank je wel !!!
Wat voor honden heb je?? Ja heerlijk, ik zou ook eens daar op vakantie moeten, en me uit moeten leven in de natuur! :D Lieve groet, L@dyL???
Ik woon niet op het platteland, maar ik ben iedere zaterdag op de manege met de kleinkinderen. Die is in de Enge Wormer. Dan laat ik vaak de honden lopen in het Twiske, een natuur-recreatiegebied van A\'dam-Noord, Landsmeer, Oostzaan en Zaandam Daar zijn eigenlijk nauwelijks koeien maar dan kampeer of verblijf ik graag in Vierhuizen in de Prov. Groningen vlakbij het Lauwersmeer en daar zijn koeien genoeg!
Reacties (4)
Wat voor honden heb je?? Ja heerlijk, ik zou ook eens daar op vakantie moeten, en me uit moeten leven in de natuur! :D Lieve groet, L@dyL???
Dank je wel voor al je lieve reacties!
Groet, Ria