Goji bloesem

Profielfoto van daksaya
daksaya

Goji staat voor goed welbevinden en innerlijke stabiliteit. De bes wordt in de Himalaya ook wel Geluksbes genoemd en is daar om haar goede en gezonde eigenschappen al honderden jaren geëerd. De rode decoratieve vruchten hebben veel overeenkomst met rozijnen en ze zijn zowel vers als gedroogd goed te verwerken in een vruchtsalade, muesli of yoghurt. Ook vers zijn ze heel lekker. De smaak lijkt wat op die van kers en cranberry. Het vitamine C gehalte is hoger dan dat van sinaasappels en het ijzergehalte is hoger dan dat van biefstuk. In totaal zitten er meer dan 20 verschillende mineralen in!

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (3)

Profielfoto van agnes1958
agnes1958
Mooie bloem en opname! Dank voor je tekst, heel welkom!
Profielfoto van anthea
anthea
Dat is een geweldige foto en tekst Paul!! Gauw kijken of de bes te koop is!! HG van Anthea
Profielfoto van babohj
babohj
Nooit geweten dat de bes zo\'n prachtige bloem is geweest en ik gebruik de bessen idd o.a in havermoutpap en yoghurt.Lekker en gezond.Bedankt voor je aanvullende info. Gr.Helga

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's