ladylove40 Geplaatst op 06-06-2012 om 14:49 Ik dank jullie wel, deze zijn zo mooi dat ze net niet echt lijken, ook in \'t echt !! :) Och we zijn er weer * zwaait * L@dyL???
geugjesRia Geplaatst op 01-06-2012 om 19:47 Prachtig Ladylove! Ik loop erg achter, dus ik ben een beetje kort her en der, en soms sla ik wat over....Weet, dat ik vind dat je mooie en leuke en ontroerende foto\'s maakt....
mo ulbe Geplaatst op 30-05-2012 om 09:40 Prachtige kleuren! (waar zijn alle reacties gebleven van mede foto-hobbyisten?) gr.Mo
Reacties (6)
L@dyL???
Groeten, Jacques.
(waar zijn alle reacties gebleven van mede foto-hobbyisten?)
gr.Mo