ladylove40 Geplaatst op 24-05-2012 om 20:17 Wat \'n naam enders, hartelijk dank, weer wat geleerd, ja ze zijn mooi. Lieve groet, L@dyL???
anthea Geplaatst op 23-05-2012 om 23:11 Dit is Paarse smeerwortel. Je hebt ze ook in het wit en lila. Mooi hoor. gr
Reacties (4)
Lieve groet
L@dyL???
Prachtig van kleur!