ben_ii Geplaatst op 09-05-2012 om 19:08 Bloemen en planten zijn dankbare objecten om te fotograferen. Mooie opname!! Bedankt voor je reactie! gr.
Hennepen Geplaatst op 09-05-2012 om 11:50 Het lijken me vruchtbeginselen, waarschijnlijk frambozen. Mooi!
ladylove40 Geplaatst op 09-05-2012 om 08:50 Geen idee wat voor bloemen \'t zijn ;) Maar vond \'t wel mooi , dank jullie wel lieve dames. L@dyL???
Reacties (7)
Dank voor je reactie!
HG
Kanjer
Bedankt voor je reactie!
gr.
Mooi!
gr. marian
Gr. Diny