LuLaLi Geplaatst op 08-05-2012 om 20:31 Heerlijke geur, ook voor binnen al staan ze niet lang op de vaas. Gr. Diny
Hennepen Geplaatst op 08-05-2012 om 02:26 Komt vast nog wel zover, geurfoto\'s...kan wat seringen betreft niet wachten, ze ruiken zo heerlijk, mooi!
Reacties (4)
Gr. Diny
L@dyL???