Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (14)

Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Dank je wel agnes, het is leuk te zien wat voor moois jij geschoten hebt ;) Lieve groet, L@dyL???
Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Dank voor jouw enthousiaste reactie kijken ;)
Lieve groet, L@dyL???
Profielfoto van kijken
kijken
Wow!!!!En wat een snelle reactie!!!Bedankt!
Profielfoto van agnes1958
agnes1958
Schitterend resultaat!!!

Dank voor je reacties Ladylove!

gr Agnes.
Profielfoto van mo ulbe
mo ulbe
Ja, rood vind ik ook heel lastig te fotograferen! deze witte is super mooi geworden.
gr. en bedankt voor je tips!
Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Ik dank je dubbel zo graag kanjer met \'n K :D L@dyL???
Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Tja linda, het licht aan \'t licht, dat zou betekenen dat je \'m zou moeten onderbelichten.. heb ik hier niet gedaan hoor, 200 iso gebruikt, gewoon uitproberen denk ik ;)
L@dyL???
Profielfoto van lindaloes
lindaloes
Heb ook meer moeite met wit. Wordt bijna altijd overbelicht.
Mooie opname.
Profielfoto van kanjer
kanjer
Heel mooi, bedoel ik natuurlijk!
HG Kanjer
Profielfoto van kanjer
kanjer
Hele mooi!
Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Dank je wel Monique, ik weet niet wat ik je kan adviseren, ik heb veel meer moeite met rood, want dat wordt bijna altijd heel lelijk.. Dus nee, wellicht iemand anders? ;) L@dyL???
Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Dank je wel Ria ;)
L@dyL???
Profielfoto van mo ulbe
mo ulbe
prachtig, ik vind wit zelf moeilijk te fotograferen. Heb je een tip?
Gr. Monique

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's