ladylove40 Geplaatst op 05-05-2012 om 19:11 Van bovenaf genomen ;) Dank jullie wel, ik vond \'m ook mooi, en nee ook nog nooit eerder gezien. Lieve groet, L@dyL???
Reacties (9)
Gr. Diny
L@dyL???
Prachtig! Mooie kleuren /mooi effect!
gr agnes.
L@dyL???
Dank jullie wel, ik vond \'m ook mooi, en nee ook nog nooit eerder gezien. Lieve groet, L@dyL???
Mooi hoor!