ladylove40 Geplaatst op 21-04-2012 om 22:52 Nee ze ruiken niet naar mijn weten, ik miste ze al \'n beetje, dacht dat ze eerder op zouden komen, maar nu zijn ze er dan toch ! Heel graag gedaan, en jij ook Agnes, fijn weekend. Lieve groet L@dyL???
agnes1958 Geplaatst op 20-04-2012 om 22:36 Prachtig zeg!!! Ruiken deze ook zo lekker??? Dank voor al je lieve/ leuke reacties. gr Agnes.
Reacties (2)
L@dyL???
Ruiken deze ook zo lekker???
Dank voor al je lieve/ leuke reacties.
gr Agnes.