Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (3)

Profielfoto van Hennepen
Hennepen
Een wesp is veelal duidelijk zwart/geel getekend en heeft ook zeer duidelijk een wespentaille.
Mooie bloei!
Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Ik dank je wel natuur maniak, Hij staat op straat, en niet bij mij id tuin, hoe kun je zien dat \'t \'n bij is? ;) Lieve groet, L@dyL???
Profielfoto van natuurmanjak
natuurmanjak
ladylove,wat een mooie naam!
Ik ken die bloeiwijze niet van uw mahoniestruik,deze kleine heester,staat bij u in een goed tegen de wind en de kou beschermde omgeving!En die wesp is een gewone honingbij.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's