ladylove40 Geplaatst op 14-04-2012 om 00:43 Och Agnes, ik was zo blij verrast ze tegen te komen, ik heb ze nog nooit eerder gezien, en zag ze hier al benoemd, dus voelde me de koning te rijk ,. L@dyL???
agnes1958 Geplaatst op 13-04-2012 om 01:59 Prachtig!!! Je hebt ze maar mooi gespot en vereeuwigd! Ik ben ze helaas nog niet tegengekomen. Een mooie serie Ladylove! fijn weekend, gr Agnes.
Reacties (2)
Je hebt ze maar mooi gespot en vereeuwigd!
Ik ben ze helaas nog niet tegengekomen.
Een mooie serie Ladylove!
fijn weekend, gr Agnes.