Kievietsbloemen

Profielfoto van ladylove40
ladylove40

Zij bloeien maar 1x in de acht jaar, moeilijk voor te stellen, maar ben blij dat ik ze ontmoette.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (2)

Profielfoto van ladylove40
ladylove40
Och Agnes, ik was zo blij verrast ze tegen te komen, ik heb ze nog nooit eerder gezien, en zag ze hier al benoemd, dus voelde me de koning te rijk ,. L@dyL???
Profielfoto van agnes1958
agnes1958
Prachtig!!!
Je hebt ze maar mooi gespot en vereeuwigd!
Ik ben ze helaas nog niet tegengekomen.
Een mooie serie Ladylove!

fijn weekend, gr Agnes.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's