ladylove40 Geplaatst op 14-04-2012 om 00:44 1x in de acht jaar is niet veel, zolang ik fotografeer, heb ik ze nog niet eerder gezien. En dat is toch al aantal wat jaartjes! Lieve groet, L@dyL???
Hennepen Geplaatst op 13-04-2012 om 13:59 Ja, de wilde soort bloeit niet vaak, maar er zijn wel elk jaar anderen in bloei al worden ze helaas steeds zeldzamer. Hele mooie ontmoeting!
Reacties (2)
maar er zijn wel elk jaar anderen in bloei al worden ze helaas steeds zeldzamer.
Hele mooie ontmoeting!